کالاها

دسته بندی ها

فعال‌سازی گارانتی محصول و شرکت در جشنواره

 

روش اول: فقط شماره سریال را بدون فاصله به شماره 10128432 ارسال کنید.نتیجه ثبت گارانتی از طریق پیام‌کوتاه برای شما ارسال خواهد‌شد.

روش دوم: با وارد کردن شماره سریال محصول در فیلد روبرو و کلیک بر روی دکمه ثبت،مراحل ثبت را انجام داده و گارانتی محصول را فعالسازی فرمایید:

بهترین راه برای جلوگیری از خراب شدن یک وسیله، فارغ از طرز نگهداری، رعایت اصل کیفیت در به کارگیری قطعات و مواد اولیه ی ساخت یک محصول می باشد. با توجه به رونق زندگی محدود به خانه ها و ایجاد تنوع در امور آشپزی و تمیزکاری منزل، نیاز به لوازم خانگی بیشتر از هر روز بیشتر از دیروز احساس می‌شود. در این بین شرکت‌های زیادی اقدام به تولید و عرضه‌ی انواع لوازم خانگی کرده‌اند اما نبود کیفیت در آنان باعث ایجاد معضل بزرگی شده‌اند. بعد از مدتی کار کردن قطعه‌ای از دستگاه خراب می شود که نمونه‌ی آن پیدا نمی‌شود. در این بین شرکت زومیت با توجه به آنالیز دقیق نیازهای مشتری و همچنین آگاهی از معضل استهلاک قطعات لوازم خانگی در مونتاژ و گردآوری قطعات نهایت دقت را به عمل می آورد. هرچند پشتیبانی شرکت زومیت به خوبی از عهده‌ی تامین قطعات لوازم خانگی زومیت بر می آید ولی پیشگیری بهتر از درمان است و ما نیز بر این امر مسلط هستیم. لذا استفاده از بهترین متریال برای ساخت و مونتاژ محصولات زومیت برای مدیریت این مجموعه و پرسنل مجرب آن در اولویت اول است.

خدمات پس‌از فروش
2 سال خدمات گارانتی توسط زومیت

24 ماه گارانتی محصولات

در خرید لوازم خانگی و محصولات آشپزخانه بی شک یکی از مهم ترین شاخصه هایی که هر مصرف کننده مد نظر خواهد داشته موضوع مهم “گارانتی” است و ما جهت رفع نگرانی و احقاق حقوق مصرف کنندگان لوازم خانگی و آشپزخانه زومیت، گارانتی 24 ماهه مقرر نموده ایم و تیم خدمات پس از فروش زومیت در این زمینه تمام تلاش خود را دارد که مصرف کنندگان در این زمینه با اطمینان آسودگی خیال خرید کنند

10 سال خدمات و تضمین تامین قطعات

10 سال خدمات پس از فروش

امکان خرابی هر محصولی وجود دارد و بدتر از خرابی پیدا نشدن قطعات معیوب شده آن است. با خدمات 60 ماه پس از فروش زومیت از این بابت نگرانی ای نخواهید داشت. خرید لوازم خانگی و محصولات آشپزخانه بی شک یکی از مهم ترین شاخصه هایی که هر مصرف کننده مد نظر خواهد داشته موضوع مهم “گارانتی” است و ما جهت رفع نگرانی و احقاق حقوق مصرف کنندگان لوازم خانگی و آشپزخانه زومیت، گارانتی 24 ماهه مقرر نمود.

همراه دائمی شما

باشگاه مشتریان زومیت

به منظور مشتری مداری و کسب نظرات شما بزرگوار در آن چه نیاز دارید و یا آنچه که استفاده کرده اید و انتقال به دیگر مشتریان زومیت این باشگاه راه اندازی شده است. می توانید با بهره گیری از آن از زاویه دید و تجربه مصرف کنندگان در انتخاب های بعدی دقت بیشتری داشته باشید. برای شرکت در این باشگاه با ما همراه باشید.

فرم رسیدگی به شکایات مشتریان

هرگونه شکایت و انتقاد و پیشنهادی در هر زمینه ای دارید می توانید با ما در میان بگذارید

نام مشتری:(Required)
نشانی خود را وارد کنید:(Required)
MM slash DD slash YYYY
MM slash DD slash YYYY

▬ شرایط گارانتی و استفاده از ضمانت نامه کالاها ▬

1-توجه داشته باشید که فروشگاه موظف است دستگاه را از لحاظ ظاهری سالم تحویل دهد، ایرادات ظاهری، اعم از شکستگی، رنگ ریختگی و کلیه مواردی که ظاهر دستگاه را از حالت استاندارد خارج نموده باشد، شامل گارانتی نمی باشد.
2-دستگاه ها فقط توسط کارشناسان مرکز خدمات زومیت باید تعمیر گردد. تعمیر و ارائه خدمات توسط افراد متفرقه، این ضمانت نامه و گارانتی را ابطال می کند.
3- خرابی ناشی از اتصالات‌ داخلی، عوامل طبیعی، نوسانات برق، آتش سوزی و بهره برداری غیر اصولی و مغایر با دستورالعمل دستگاه و نیز خرابی های ناشی از حمل و نقل اعم از خراشیدگی، فرورفتگی و شکستگی داخل و بیرون دستگاه شامل ضمانت نمی‌باشد.
4-این ضمانت‌نامه شناسنامه کالای شماست. در حفظ و نگهداری آن کوشا باشید، چرا که در صورت عدم ارائه ضمانت نامه در هنگام خدمات، کلیه کارهای انجام شده با دریافت تمامی هزینه های آن انجام می‌پذیرد.
5- از دقت شما که هنگام تحویل کارت مطابقت آنرا با فاکتور خرید و ثبت مهر و امضای فروشگاه مورد نظر کنترل می نمایید، سپاسگزاریم.
6- مخدوش شدن کارت و یا عدم مطابقت آن با دستگاه خریداری شده و خط خوردگی تاریخ خرید دستگاه با فاکتور و شماره سریال کارت، باعث ابطال ضمانت نامه می‌شود.
7-خدمات گارانتی فقط توسط مراکز مجاز معرفی شده و در محل تعمیرگاه ارائه می شود.
8- بدنه دستگاه موارد تزئینی و مواد مصرفی شامل ضمانت نمی باشد.
9- این ضمانت نامه مختص این دستگاه می باشد و قابل انتقال به غیر نمی باشد.

شرکت تولید و عرضه محصولات خانگی زومیت، یکی از کامل ترین سبدهای محصولات خانگی را برای تمام خانه های ایرانی فراهم کرده است. محصولات لوازم خانگی زومیت (با نام ZOOMIT GROUP) زیر نظر کارشناسان فنی تیم زومیت و با جدیدترین استانداردهای جهانی و طراحی و ساخته شد. کلیه محصولات زومیت با راندمان بالا و کمتری مصرف انرژی تولید می شوند.

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت تولید محصولات لوازم خانگی زومیت می باشد

بستن

کالاها

دسته بندی ها

  • ورود با پیامک
  • ورود با رمز
user

Select the fields to be shown. Others will be hidden. Drag and drop to rearrange the order.
  • تصویر
  • امتیاز
  • قیمت
  • Stock
  • موجودی
  • Weight
  • Dimensions
  • Additional information
Click outside to hide the comparison bar
مقایسه محصولات